reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Miriam Kufová

Miriam Kufová

Bloger 
  • Počet článkov:  21
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Som študentka a zaujíma ma všetko, čo sa okolo mňa deje :) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNa minútku...Na zamyslenieNezaradenéPoézia

reklama

Na minútku...

Tajomstvo všedného dňa

Miriam Kufová

Tajomstvo všedného dňa

Deň, ako každý iný… no niekedy až veľmi pestrý. Som doma a čakám na môjho synovca, kedy ma navštívi, lebo mi to sľúbil.

  • 18. apr 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 540x
  • 0
Desatoro Vianoc

Miriam Kufová

Desatoro Vianoc

Vianočný ošiaľ sa v nákupných centrách aj médiách začal hlásiť od samého novembra, ak nie skôr. Síce si aj tak mnoho ľudí nechá kupovanie darčekov a výzdobu svojich príbytkov na poslednú chvíľu. Ako ja.

  • 18. dec 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 335x
  • 0
Deti prikryté modlitbou

Miriam Kufová

Deti prikryté modlitbou

Mnohí z vás sa určite modlíte za svoje poklady. Niektorí s takou vrúcnosťou a pokorou, než za iných ľudí či situácie. A iní...

  • 26. jún 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 608x
  • 3
Keď sú rána kritické

Miriam Kufová

Keď sú rána kritické

Sú ľudia , ktorí začnú ráno rannou modlitbu asi takto: ,, Bože môj, komu som čo urobil, že ma tak trestáš ? " Keď sa vám podarí ráno skoro vstať, tak vedzte, že ste práve zdolali najťažšiu úlohu dňa.

  • 29. nov 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 467x
  • 0
Šiesty zmysel

Miriam Kufová

Šiesty zmysel

Je vedecký dokázané, že ho mávajú väčinou tie nežnejšie stvorenia, áno, sme to my, ženy.  Ale ak sa niekde píše, že to je vedecký dokázané, tak je to skutočne pravda?

  • 22. nov 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 239x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu