reklama

Šiesty zmysel

Je vedecký dokázané, že ho mávajú väčinou tie nežnejšie stvorenia, áno, sme to my, ženy.  Ale ak sa niekde píše, že to je vedecký dokázané, tak je to skutočne pravda?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Obrázok blogu

Orientovať sa šiestym zmyslom je niekedy fajn, nemyslíte?...hlavne v nejakých bezradných situáciach, kedy si nevieme dať rady, napríklad:

Podozrievavosť muža, že je žene neverný?

Hľadať stratené veci?

Orientácia v skrini?

... skoro ako nejaké úlohy, ktoré má žena tak zaužívané v sebe, že to musí čo najlepšie splniť a kto vie... možno aj za najkratší čas :)

Nedá mi, žeby som sa nevrátila k tej spomínanej, takzvanej orientácie v skrini.

Áno, tak to už býva, že niektorí ľudia sa doslova a do písmena riadia len tým šiestym zmyslom. Popravde, ak mám byť uprimná, tak takých ľudí obdivujem, pretože ja tento Božský dar nemám.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ľudia, ktorých sa to týka, tak veľmi dobre vedia, o čom to ja vlastne píšem.

Obsah svojej skrine poznajú veľmi dobre a vďaka svojmu spomínanému šiestemu zmyslu to nie je žiaden nezmysel!

Je to tak, veď nemožeme byť zas všetci vzorní, poriadní, mať vo všetkom jasno a poriadok...

Títo ľudia majú takzvaný svoj vlastný spôsob ukadania šiat a kopec iných vecí, ktoré sa vám zdajú TERAZ azda nepochopiteľné,ale len dočasu.

No nezúfajte, hádam tento ich možno TERAZ pre vás nezmyselný sýstém časom pochopíte a možno...možno naň nabehnete aj VY. ;)

Miriam Kufová

Miriam Kufová

Bloger 
  • Počet článkov:  21
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Som študentka a zaujíma ma všetko, čo sa okolo mňa deje :) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNa minútku...Na zamyslenieNezaradenéPoézia

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu