reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Miriam Kufová

Miriam Kufová

Bloger 
  • Počet článkov:  21
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Som študentka a zaujíma ma všetko, čo sa okolo mňa deje :) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNa minútku...Na zamyslenieNezaradenéPoézia

reklama

Súkromné

Keď nám zlyhajú navigačné schopnosti

Miriam Kufová

Keď nám zlyhajú navigačné schopnosti

Jedného slnečného dňa, keď slnko nádherne svietilo a teplý vietor jemne pofukoval, sme sa vybrali na menší výlet. Alebo turistiku? To posúďte sami. ;)

  • 24. aug 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 404x
  • 0
Niekto v čiernom hábite

Miriam Kufová

Niekto v čiernom hábite

Veselá, tajomná, jedinečná, milá, jedna z mála, a tak vzdialená. Píšem o živej bytosti, ktorá existuje. Jej hlavu pokrýva čierny závoj. Jej viera je dokonca taká silná, žeby mohla hory prenášať.

  • 2. jún 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 432x
  • 1
Výroba veľkonočných barančekov

Miriam Kufová

Výroba veľkonočných barančekov

Kde bolo, tam bolo... Ale nie, vôbec to nebolo ako z rozprávky, bolo to skutočné. V našej farnosti sme uskutočnili akciu s názvom: Výroba veľkonočných barančekov.

  • 7. mar 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 586x
  • 1
Čas sviatkov a pokoja

Miriam Kufová

Čas sviatkov a pokoja

Vianoce, hádam pre niekoho najkrajší sviatok v roku. Všetci sú pospolu v kruhu svojich najbližších a spoločne čakajú, kedy poblahoželajú oslávencovi - Ježišovi Kristovi.

  • 24. dec 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 237x
  • 0
V kostole

Miriam Kufová

V kostole

Ako keby to bolo len včera , kedy sa narodil Patrik. Patrik je môj synovec. Má dva roky a opakuje všetko , čo vidí...veď viete , deti v tomto veku sú už raz také.

  • 28. nov 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 360x
  • 6
reklama
Venované...

Miriam Kufová

Venované...

Určite máte pri sebe svojho najlepšieho kamaráta, ktorý stojí pri vás nech sa deje, čo sa deje. S ktorým sa smejete na každej hlúposti... Ste prosto nerozlučná dvojica a máte sa radi.

  • 25. nov 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 414x
  • 0
Anjeličku, strážca môj...

Miriam Kufová

Anjeličku, strážca môj...

Kto vlastne si, že ma dennodenne strážiš? Držíš nado mnou svoju ochrannú ruku vodne i v noci. Hádam táto otázka je úplne zbytočná, ale i napriek tomu chcem nájsť odpoveď.

  • 23. nov 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 465x
  • 4
,,Prečo ja,prečo práve ja"?

Miriam Kufová

,,Prečo ja,prečo práve ja"?

Určite to už každý z vás mnohokrát počul a isto si túto dosť častú otázku aj sám kládol. V priebehu nášho života máme dni,aké máme...každodenne nás obklopujú rôzne situácie a na to už nadbieha aj vaša otázka ,,Prečo práve ja"?!

  • 22. nov 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu