reklama

Keď Boh robí citronádu

Nečítam dobré knihy a to preto, lebo si na ne nejako neviem nájsť čas. Je ich kvantum, a preto čítam len tie NAJlepšie knihy. To je vlastne jeden z dôvodov, prečo túto knihu mám doma.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Pri kúpe knihy ma oslovil už len ten samotný názov. Priznám sa, bola to celkom vtipná predstava. :)

Je to kniha, ktorá obsahuje množstvo povzbudzujúcich príbehov a povznášajúcich zážitkov pre každého, kto si prešiel niečím ťažkým. Vlastne, táto kniha ponúka práve to, čo všetci potrebujeme – plný pohár dobrej a osviežujúcej nádeje. Preto vôbec neľutujem, že som po nej siahla.

Ak by som si ju mala opäť vybrať, tak to urobím znovu. Raz som sa zamýšľala aj nad tým, prečo si autor zvolil práve tento názov pre knihu... Potom som prišla na to, že náš život môžeme prirovnať k citrónu.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

K citrónu, ktorý je horký a trpký. K citrónu, ktorý nám vnáša do nášho života rôzne nepríjemné situácie týkajúce sa rodiny, zdravia či zamestnania. Prečo autor teda nenazval knihu: ,,Keď Boh robí malinádu?“

Jednoducho, život nie je taký sladký ako sa zdá a nik sa nepozerá na svet stále ružovými okuliarmi. Vždy príde čas, keď si ich bude musieť na nejaký čas odložiť do svojej zásuvky.

Preto práve citrón.

Avšak vždy je tu Niekto, kto dokáže urobiť z týchto kyslých a trpkých citrónov citronádu, ktorá osvieži telo aj ducha. Niekto, kto na teba myslí neustále, i keď ho možno nemáš na mysli a Niekto, kto na teba nedá dopustiť.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Predstav si, že prežívaš obdobie najhorúcejších páľav a potrebuješ sa napiť nejakého studeného nápoja. Máš to? … Presne tak to je aj s touto knihou.

Obrázok blogu
(zdroj: Don Jacobson)

PS: Všetkých čo oslovila moja recenzia o tejto knihe, tak rýchlo "bežte" do najbližsieho kníhkupectva... nech budú spokojní ONI aj VY. :)

Miriam Kufová

Miriam Kufová

Bloger 
  • Počet článkov:  21
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Som študentka a zaujíma ma všetko, čo sa okolo mňa deje :) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNa minútku...Na zamyslenieNezaradenéPoézia

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu