reklama

Keď sú rána kritické

Sú ľudia , ktorí začnú ráno rannou modlitbu asi takto: ,, Bože môj, komu som čo urobil, že ma tak trestáš ? " Keď sa vám podarí ráno skoro vstať, tak vedzte, že ste práve zdolali najťažšiu úlohu dňa.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Obrázok blogu

Spánok si začnete vážiť vždy až ráno, keď budete musieť ráno vstať.

Len si to predstavte, vy a posteľ, nerozlúčná dvojica až do času, kým vás nezobudí ten diabolský vynález. Áno,je to budík.

Je to on, ktorý nás budí z krásnych snov. Nevie nič iné ako robiť ,,crrrr, crrrrr" a ľudom dvíhať tlak už pri predstave, že treba vyliezť z teplej postele.

Možno večer neskoro chodíte spať a až ráno si poviete, že to nebol veľmi dobrý nápad.

Preto existuje nápoj, ktorý vas dokáže postaviť na nohy.

Presne tak, mám na mysli kávu.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Niekomu stačí obyčajná šálka a niekto pije kávu na kíble len preto, aby ho to ako tak prebralo.

Preto si mnohí z vás nedokážu deň predstaviť bez dobrej kávy.

Najkritickejší deň v týždni je pondelok, poväčšine aj strašiak u poniektorých...respektíve dalo by sa povedať, že aj celý týždeň :-D .

Vraví sa, že komu sa nelení, tomu sa zelení.

Sú ľudia, ktorí sa týmto porekadlom aj riadia a možno, možno im to aj niečo obnáša a čo s nami s "lenivcami" ?

Aké porekadlo, príslovie by nás vystihovalo najlepšie?

Podľa mňa, kto dlho leží, psota mu do zadku beží. Aké poznáte vy? :)

Miriam Kufová

Miriam Kufová

Bloger 
  • Počet článkov:  21
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Som študentka a zaujíma ma všetko, čo sa okolo mňa deje :) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNa minútku...Na zamyslenieNezaradenéPoézia

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu