reklama

Anjeličku, strážca môj...

Kto vlastne si, že ma dennodenne strážiš? Držíš nado mnou svoju ochrannú ruku vodne i v noci. Hádam táto otázka je úplne zbytočná, ale i napriek tomu chcem nájsť odpoveď.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

Dnes sa nachádzame v takej dobe, kde svet je plný rôznych technológií a vymožeností. Slovo ,,internet" už v dnešnej dobe pozná každý, dokonca ho už aj skoro každý vlastní.

To poznáte, dnes už všetko nájdete na webe a keďže človek je tvor veľmi zvedavý, tak som po ňom začala doslova pátrať. Rôzne numerologické stránky Ho opisujú ako nejakého strážcu, ochrancu...pričom Ho každý človek dostáva do vienka, ako dar už pri narodení.

Niekedy , keď sa "ponorím" do svojej fantázie, tak Ho vidím. Môj drahý anjel má mohutnú postavu, má na sebe svetlučký až svetlo-modrý habit, ktorý mu siaha až po jeho ploché nohy. Na jeho hlave má svetlo-hnedé...dokonca kučeravé vlasy.Jeho nežné, tmavo-hnedé, priateľské oči sa na mňa zahľadia a dokonca sa aj usmeje.Z jeho pohľadu , čŕt tváre vyžaruje neskutočný pokoj. Pokoj, ktorý sa nenájde len tak na každom rohu.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ale isto je to len pretvárka, určite to na mňa len hrá. Určite celý čas chodí, chúďa, s tmavými a výrazne viditeľnými kruhmi pod očami...no ja viem, že v tom je určite láska. :)

Každý deň, každú noc, teda 24 hodín som pod Jeho neustálou ochranou a dáva na mňa po celý ten čas pozor.Ale nie preto, že Ho k tomu niekto donútil...nie z donútenia, ale preto, že On sám to chce.

Nie je to ani jeho práca, či nejaká povinnosť, ktorou ho "šéf" poveril. Skrátka, je to Jeho hobby.

Keď sa cítim sama a problémy su väčšie, ako ja a vtedy nestačí len nejaký milý pohľad milovanej osoby, či slovo priateľa, tak vtedy pozdvihnem svoj zrak k svojmu milovanému Otcovi a nevnímam. Môj anjel strážny ma v nijakej situácií nenechá v štichu. Kedykoľvek mi podá svoju pomocnú ruku.S Ním nikdy nie som sama.Aj keby na svete malo všetko zaniknúť, tak On vytrvá a ostane.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

No ak by môj strážny anjel mal byť niekto, kto mi jednoducho našepká správne odpovede pri písomke...alebo kto mi hotový diktát podstrčí bez jedinej chyby, tak učite ide o moju kamarátku či spolusediacu...

Ale..ak by to ma mal byť niekto, kto na mňa za žiadných okolností nedá dopustiť, je mi mojou oporou, komu nie som ľahostajná a kedykoľvek mi pomôže, má ma rád takú aká som, tak za neho môžem pokladať toho najúžastnejšie človeka, ktorého by som za nič na svete nikdy nevymenila a ktorého mám nadovšetko rada. Drahá Anka, si mojím pokladom na ktorý si dávam veľký pozor a verte, taký poklad sa hocikde nenájde. Je to niečo oveľa viac, nie je to nič pozemské, snáď niečo nadprirodzené čo sa slovami nedá ani opísať.

Miriam Kufová

Miriam Kufová

Bloger 
  • Počet článkov:  21
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Som študentka a zaujíma ma všetko, čo sa okolo mňa deje :) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNa minútku...Na zamyslenieNezaradenéPoézia

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu